sâmbătă, 27 august 2016

M-a luat valul la City Wave!

Bucureștiul e un oraș, fără îndoială, special, și pot spune că de când m-am mutat aici, am dat numai peste evenimente interesante, pe care o să le pot povesti nepoților. 

De curând mă urmărește ideea că sunt adult și responsabilitățile se înmulțesc pe zi ce trece. Așa că, tot încerc să fug spre acea perioadă în care eram copil și nu îmi păsa de părerea oamenilor, pierdeam noțiunea timpului și râdeam cu poftă.

Ziua de azi a reprezentat unul dintre momentele de nebunie în care simțeam că trebuie să scap neapărat de rutină. Și am reușit! Unde am făcut asta? Păi, mai exact, pe un tobogan gonflabil cu apă, la City Wave!

De ce mi-a plăcut așa mult? E minunat să dai de oameni care se bucură cu adevărat de viață. Și citez dintr-o bătrânică simpatică: hai, măi, băiete, ia odată colacul ăla și fugi acolo, o să ai timp să stai la pensie! Așa că piticul și-a luat colacul si a plecat sa facă valuri!

Am râs, m-am împrietenit cu oamenii de acolo, am dat peste un Staff super prietenos, și am plecat acasă cu un zambet maaaare pe buze. Pot spune că mi-am încărcat bateriile pentru săptămâna viitoare.

Și ce-am mai găsit? Cafeaaa bună de tot. Dacă nu era de ajuns, cei de la Jacobs mi-au pus și poza pe pahar, iar acum pot să imi aduc aminte în fiecare dimineață de momentele faine în care uit că am vreo grijă. De la copii de 5 ani, până la bătrânei simpatici, care se bucurau pe iarbă de zâmbetele nepoților, pot spune că City Wave e un eveniment reusit! 


Desigur că au fost și plângăcioși care spuneau că nu poți să aluneci, că se așteptau la altceva...Dar știți ce le răspund eu? Am văzut oameni care au găsit soluții, iar asta a dus la o distracție dublă. Am văzut prieteni care săreau unii peste alții pe colac, iar apoi cădeau și nu se puteau opri din râsete. Am văzut copii care erau extrem de încântați. Și știi de ce? Pentru că cei mici încă știu să se bucure sincer, fără să arunce comentarii răutăcioase. Nu vă spun eu, zâmbetele lor vorbeau de la sine.

Eu zic să nu judecăm așa repede, și să apreciem munca unor oameni care au vrut să îți ofere o porție de distracție în ultimele zile de vară. 




Stai că nu s-a terminat! Așa că fugi mâine si adu-ți un pic aminte de copilărie. Așa e, evenimentul ăsta nu e pentru oricine. E pentru cei care știu să se distreze, care lasă acasă cârcotelile și profită de ultimele zile de vară. Pe oamenii ăștia faini îi găsiți și mâine pe Calea 13 Septembrie, iar ca să îți fie mai ușor, las un link aici: https://www.facebook.com/events/1803680323105843/


P.S: nu uita să-mi spui ce îți lipsește din copilăria ta! Promit că de data asta nu o să te certe mama dacă vii cu hainele ude acasă. ^_^  

3 comentarii:

  1. Superficialitatea cu care vezi toate aceste " bucurii" cum le numesti, si Incerci sa motivezi de ce totusi uni se distreaza...chiar daca nu este un lucru bine facut, demonstreaza cum noi romanii ne adegvam si cum reusim totusi! Nu ar fi bine sa aratam ca ne pasa si ca meritam mai mult? Nu v- ati saturat de lucruri facute pe jumatate? De ce nu se reuseste sa se ofere macar 95% din intreg? Apa curge pe strada, colacii se sparg dupa primul tur, administratia care da vina pe Apanova.." rusine!" hai sa dam vina pe altii, ziua a trecut, biletul s- a incasat ...ce mai conteaza? Haideti sa spunem lucrurilor pe nume. Incapabili!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Corina, tu ai un punct de vedere, altii privesc lucrurile altfel. Este dreptul tau sa iti exprimi parerea si apreciez. Eu chiar m-am distrat acolo, si nu incerc sa motivez distractia altora, spun ceea ce am vazut. Nu toate lucrurile ies perfect, dar cum era vorba aceea...important e ca am incercat, nu? Data viitoare se va invata din greseli si va fi mai bine.

      Ștergere
    2. Din punctul meu de vedere nu v-a mai exista o 'data viitoare'. S-a promis ceva și nu s-a oferit nimic. Au încercat sa mai drege oful oamenilor cu cafea gratis. Serios? Au încercat sa ascundă părerile oamenilor de pe fb astfel încât lumea sa nu știe ce fel de prostie este și sa facă cat mai multi bani ca de banu contează sa iasă. Suntem o tara de oameni care acceptam sa fim călcați în picioare fără drept de apel iar în ritmul asta nimic nu o sa se schimbe dacă nu facem ceva. Atât am avut de spus. O zi buna.

      Ștergere